En obestruken vit kraftliner samt foliering i svart och silver blev lösningen för Kyrö Destillerys presentförpackning.
Kyrö Distillery eftersökte en premiumkänsla till varumärket Napue Gin. Valet föll på Metsäboards vita kraftliner Natural WKL Bright både som liner och fluting. Texten på förpackningen är präglad med folie i svart och silver. Presentförpackningen för Napue Gin producerades av finska Pyroll. Designbyrån Werklig, som skapade varumärket Kyrö Distillery, utformade presentförpackningen. Det grafiska formspråket är genomgående återhållsamt i destilleriets varumärken. Minimalt med färg har använts, bara svart och vitt med accenter i silver, koppar och guld. Koppar för mogen sprit och silver för klar ej åldrad sprit. Ginförpackningen gjordes i en begränsad upplaga och alla 16 000 flaskorna såldes ut snabbt. Napue Gin prisades 2015 som världens bästa gin för drinken gin och tonic vid “International Wine & Spirit Competition (IWSC). I fjol tog ginmärket även hem guldmedaljen i San Francisco World Spirit Competition för serier av premium gin.