Jim Bågesjö tillträder som marknadschef för Ettikettoprintcom under januari 2015. Som ny marknadschef blir Jim ansvarig för utveckling av nya affärssegment samt nykundsförsäljningen.
Jim har lång erfarenhet inom etikettvärlden både från Nordvalls och senast från Rotakett där han arbetat inom marknad och försäljning i 7 år.
-Vi är mycket glada att få Jim som vår nya Marknadschef. Jim har en gedigen erfarenhet från branschen och en god känsla för utveckling av premiumetiketter för starka varumärken. säger Philip Schwarz, VD för Ettikettoprintcom.
– Jag har under många år följt Ettikettoprintcoms utveckling i branschen och ser fram emot att nu bli en del av teamet och tillsammans med mina nya kollegor växa företaget med nya kunder. Vårt mål är att hitta nya segment och inte enbart genom traditionella vägar. Vi går in i segmentet med mer förädlade etiketter, vilket känns inspirerande för mig och oss som företag, tillägger Jim Bågesjö.
Ettikettoprintcom har cirka 90 medarbetare och omsätter cirka 210 MSEK och är därmed en av de ledande etikett- och etikettsystemleverantörerna i Sverige. Målet är att vara den självklara partnern när det gäller utveckling, produktion och applicering av självhäftande etiketter till säljande produkter och förpackningar.