Efter den framgångsrika premiären 2015 flyttar Easyfairs förpackningsmässa Empack in på Norges Varemesse igen den 17-18 februari 2016. Hit kommer Norges främsta inköpare av pack och emballagelösningar för att hitta sina framtida leverantörer och planera sina inköp.
Under två intensiva dagar skapas en mötesplats där försäljning står i fokus. Arrengören utlovar att utställare får en tydlig och hög ROI och kan göra mer business på mässan än vad som hade gjorts under flera månader med traditionella kundbesök. 2015 gjorde 80% av utställarna affärer direkt på mässgolvet och 90% av besökarna ansvarade för eller påverkade inköp.
Mässan riktar sig mot inköpare och beslutsfattare som är mitt i en aktiv köpprocess. Besökaren kommer hit för att se nyheter, träffa nya och gamla leverantörer – och viktigast av allt, för att göra affärer.
– Säljevent med fokus på affärer
– Fler affärer på kortare tid
– Kostnadseffektivt och enkelt att ställa ut
– Säljevent där du skapar nya kontakter
– Aktiviteter som lockar köpstarka besökare,
t ex nätverksmöten, seminarier, branschfest etc.
– Rätt målgrupp – enbart beslutsfattare, inga studenter etc