I nya numret av sin kundtidning skriver Eson Pac:
Då vi ser tillbaka på året som gått, är vi mycket glada att se en ökad omsättning från både nya kunder och fördjupade affärer. Allt fler kunder upptäcker fördelarna med vårt koncept runt den kompletta förpackningslösningen för att sänkta totalkostnaden.
Positiv utveckling finner man också då man ser på hur våra kunder uppfattar att samarbeta med oss. Detta fick vi bekräftat i vår årliga kundnöjdhetsundersökning, där det övergripande resultatet ökade till 4,02 på en femgradig skala. Detta är förstås mycket glädjande, dock siktar vi högre på identifierade förbättringsområden.
Flera investeringar för effektivisering och tillväxt har genomförts under året : Vi har höjt kapaciteten för leaflets/bruksanvisningar för att hantera ökad efterfrågan gällande volymer och komplexitet, bl a gällande s k korsfalsning – Investeringar i ny maskinutrustning är etablerade och ytterligare är planerade – Investeringar har gjorts i toppmodern utrustning för att resa förpackningar, för att ytterligare förfina slutresultatet – Investeringar för att ytterligare stärka vår konkurrenskraft för digitaltryckta etiketter.
Sammanfattningsvis så har vårt 2014 varit ett bra och utvecklande år! Under kommande år har vi som mål att nå ännu högre, för att ytterligare stärka våra kunders förtroende samt långsiktig tillväxt. Så vi fortsätter vår resa att stärka Eson Pac Group för att bli den ledande partnern i Europa för kompletta förpackningslösningar.