Fokus på hela värdekedjan var temat, när skandinaviska Lexit Group i slutet av januari höll sin årliga mässa för kunder och samarbetspartners. Platsen den här gången var Felix Conference Center på Aker Brygge i Oslo.
Lexit skriver i ett pressmeddelande att årets mässa blev en succé för alla inblandade.
”Årets mässa blev vår bästa hittills och vi känner oss priviligierade att år efter år kunna arrangera denna branschdag och samla så många av våra kontakter – såväl nya som väletablerade sedan flera år”, säger Svein Lauritsen, försäljningschef datainsamling och mässgeneral på Lexit Group.
På mässan presenterade Lexit hela sin värdekedja, med fokus på mjukvarulösningar på alla nivåer. Företagets senaste produkt – SAS-konceptet – väckte stort intresse hos många av gästerna, som också fick möjlighet att testa produkten live och se den i bruk.
”Det var en dag med många frågor – både akademiska och sociala – och med mycket positiv feedback från besökarna”, säger Svein Lauritsen.